Wil je een full colour wrap met een speciaal effect aanbieden? Dan is de Omega-Skinz film Pearl of Wisdom de juiste keuze. Daarvan is ook het Signbedrijf PubliX uit Vleteren rotsvast overtuigd.
PubliX werd in 2000 opgericht door Vanessa Wittebroodt en Koen Wauters en bouwde doorheen de jaren een stevige reputatie op in de sign- en reclamesector, waarbij ze zich specialiseerden in carwrapping, belettering en signalisatie.
Koen Wauters: “Een tijdje geleden contacteerde autobedrijf Van Mossel MB Belgium ons om een bestelwagen te wrappen. We kregen zowat carte blanche. Met enkel een screenshot van een gelijkaardige Amerikaanse bestelwagen als voorbeeld mochten we aan de slag gaan. We wisten al snel dat we de opdracht met de Omega-Skinz film Pearl of Wisdom zouden uitvoeren, omdat we op die manier een echt sprankelend resultaat zouden kunnen neerzetten. Het heldere parelmoer-effect in de Pearl of Wisdom komt supermooi uit, vooral als de zon erop schijnt.”
Jarenlange samenwerking met Grafityp
PubliX werkt al vele jaren met de Grafityp folies. De laatste jaren is daar ook het Omega-Skinz gamma bijgekomen. Koen Wauters: “Dankzij het gemakkelijke applicatieproces van de Pearl of Wisdom verliep alles zeer vlot en haalden we probleemloos onze strakke deadline.”
Ontdek meer over dit en andere fantastische projecten in deze Grafityp blog.
Ben jij benieuwd naar het volledige Omega-Skinz gamma? Neem alvast een kijkje op de Omega-Skinz website.