Onze klanten willen zich met hun voertuig, interieur of reclame-ontwerp steeds meer van hun collega’s onderscheiden. Een unieke kleur of textuur, of een persoonlijke touch spelen daarbij een sleutelrol. Grafityp ging op zoek naar de belangrijkste signmaking trends voor 2025.
TREND 1: Knallen met statementkleuren
Fluo- en neonkleuren zijn hot! Met levendige tinten als felgroen, neonrood en geel komen je voertuigen tot leven en trek je de aandacht. Perfect voor wie wil opvallen en een statement maken. De Fluo Racing Wrap kleuren van Grafityp combineren intense kleurkracht met robuuste bescherming.
TREND 2: Metallic look
Een metallic folie geeft je wagen een luxueuze en dynamische uitstraling. Met een subtiele glinstering en diepte maken ze elk ontwerp opvallend. Wil je de metallic look combineren met een matte finish? Kies dan voor Grafityp’s matte metallic folie, die het geheel een strakke, moderne uitstraling geeft.
TREND 3: Interieurpersonalisatie
Meer dan ooit zoekt men naar unieke accenten in een interieur, om ruimtes echt te laten spreken. Dat kan met muurdecoratiefolies, met glasdecoratiefolies of zelfs vloerdecoratiefolies. Met Grafityp’s interieurdecoratiefolies transformeer en personaliseer je ruimtes volledig op maat, en dat in een mum van tijd.
TREND 4: Texturen
Een aantal interieurdecoratiefolies van Grafityp hebben een getextureerde toplaag, die je interieurproject nog net dat ietsje meer geven. Getextureerde folies worden bovendien ook steeds populairder in car wrapping.
TREND 5: Digitale prints op maat
Personaliseren en opvallen, dat doe je met ontwerpen op maat van de klant. Met fotorealistische prints, opvallende patronen en zelfs 3D-effecten transformeer je je bedrijfsvoertuig tot een uniek rijdend reclamepaneel.
Ben jij benieuwd naar de Grafityp producten die op deze trends inspelen? Lees dan de volledige blog op de Grafityp website.

