Grafityp wil dat klanten blijven plakken. Korte communicatielijnen en de juiste ondersteuning bij vragen zijn dan een must. Daarom werd onlangs het salesteam verder uitgebreid en gereorganiseerd.
Focus op customer intimacy
Distributeur, signmaker of dealer? Als klant sta je centraal bij Grafityp. Grafityp wil een partner zijn waar je op kan bouwen en vertrouwen, en werkt daarom op verschillende manieren aan customer intimacy. Alles wat Grafityp doet, is om jou verder te helpen, zodat je eindklanten net zo tevreden zijn met het resultaat.
Hoge responsiveness
De afgelopen jaren is Grafityp fors gegroeid. Daarom werd het interne salesteam verder uitgebreid. Sinds eind vorig jaar maakt customer service medewerkster Jasmine deel uit van de Grafityp familie, waardoor de workflow vlotter verloopt. Het resultaat? Grafityp speelt korter op de bal en helpt de klant efficiënter verder. Op deze manier wordt de responsiveness verhoogd, waarmee Grafityp zich wil onderscheiden.
Verbeterde customer care
Customer intimacy en customer care gaan hand in hand. Marketingmedewerker Bruno ondersteunt voortaan het salesteam met de opvolging van klachten, de registratie van offertes, het organiseren van marketing tools en het bezorgen van visuals. Zo kan het salesteam zich volledig focussen op de ondersteuning van de klanten.
Lees meer over Grafityp’s customer intimacy in de volgende Grafityp blog.