Administratieve gegevens die meermaals moeten ingegeven worden verloopt niet alleen stroef, maar kan ook voor fouten zorgen met niet zelden herdruk tot gevolg. Die gegevensstroom wilde grootformaatdrukker Quadrifinish het liefst helemaal automatiseren. Dus gingen ze het gesprek aan met Dataline …
Quadrifinish uit Oudenaarde is een klant die in de sector gekend staat als leveranciers van kwaliteitswerk, welke grootformaatprintopdracht ze ook krijgen. Denk hierbij aan stickers, panelen, voertuigbestickering en/of spandoeken, en dit allemaal van ontwerp tot installatie met een goed uitgebalanceerde prijs-/kwaliteitverhouding én strakke levertermijnen. Dat die werkwijze succes heeft, bewijst de portfolio van grote klanten zoals onder andere Delhaize, Standaard Boekhandel en D’hondt. Toch begrepen ze bij Quadrifinish dat, om hun verdere groei te handhaven, hun productie en bijhorende administratie nóg vlotter moest.
Waar wrong het schoentje dan? Het Quadrifinish-team merkte op dat ze heel wat dubbel werk verrichtten: administratieve gegevens moesten meermaals ingegeven worden in productie en dat verliep al eens stroef of er gebeurden fouten met herdruk tot gevolg. Die gegevensstroom wilden ze het liefst helemaal automatiseren. Dus gingen ze het gesprek aan met Dataline …